Donnie



Såhär såg det ut när Donnie såg en soptunna efter vägen som lyckats blåsa omkull.. Då börjar hon sagt bryta ut mot kanten på vägen, jag tänkte att hon bara skyggar lite för den. Men precis när vi är framme kastar hon sig ner i diket, där var ju rätt mjukt så hon sjönk ju litegrann.. Hon klarade heller inte att backa sig upp därifrån så då gav hon f-n i allt och la sig ner :)) Hon fick inte ont eller något sånt utan bara verka ligga där i lugn och ro haha :P
Tillsist hade jag ringt på Jenny så hon kom och skulle hjälpa mig att få upp henne, då reste hon sig upp bara av ljudet att någon gick på vägen :P Sen gick Jenny bak och hållde tömmar och styrde kärran och jag var fram vid hästen och fick henne att gå :))

Kommentarer
Postat av: Dedde

Naaw lill plutten då! haha vad söt! men man ska ju inte skratta men gjorde de nu när jag läste inlägget!

2011-12-29 @ 20:47:56
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0