Kväll

Ja då är det äntligen kvällen då. Detta har varit en fruktansvärt tråkig dag för jag nog säga. Bråk och tjaffs ända sedan Jenny vakna. Lugnt och skönt var det imorse när bara jag och Sebastian var vakna vid ca 06.00. Vi drack kaffe och betalade alla räkningar innan alla andra vaknade :) Myspys.

Ikväll har det varit mer myspys mellan 15.00 och 21.00 då det bara var jag och barnen hemma :)) Vi låg alla 3 på soffan och kollade på film :) Sebastian vart trött på detta till sist och vart väldigt bråkig.. Då fick han äta, byta blöjja och leka lite så satte vi oss i fåtöljen sen och myste lite mer :) Då var han så trött så han somnade på min arm i fåtöljen :P Gullprutten då :D
När han hade lagt sig sen vid 18.00 så var det bara jag och bella kvar. Då gjorde oss vi några smörgåsar med julskinka på och satte oss vid köksbordet och åt.. Sen pratade vi om allt möjligt jag och Bella :))

Imorgon nu är det dags för jobb igen då.. 8.45 till 19.00. Alltså ingen hästträning imorgon då....

Jenny kör en röstning på sin blogg som ni hittar HÄR . Välkommna in där och rösta fram årets finaste häst hos Jenny och hos mig :))

Väntar spännt på svar.
Och ps, ta inga mutor av Jenny för att hon ska få rösterna på sina hästar nu ;)) hehehe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet ju inte själv vem man ska rösta på :) tycker synd om donnie jag :)

2011-12-20 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0