Något intresse?

God morgon alla..

Nu söker jag någon i närheten av Årjäng eller Lennartfors som eventuellt är intresserad av att vara med och jobba  lite med hästarna? Sysslorna innefattar träning, mockande, och diverse.. Ingen ska göra allt såklart då jag själv samt Jenny är med och kör på som vanligt. Är alltid något som hamnar i kläm när man ska hinna allt som är på 2 personer och 2 ungar, men vi klarar oss rätt bra ändå, men med någon extra som är här så skulle allt rulla galant.

Så finns det något intresse så släng iväg en kommentar här med namn och nummer samt var du bor så hör vi av oss..

Kommentarer
Postat av: Dedde

Synd att jag bor i Ockelbo.. så långt i från, annars skulle jag gärna ställt upp, skulle vara kul att dela av sig de man kan om hästar också vidare!



ni får flytta hit ;)

2011-12-18 @ 14:13:56
URL: http://deddejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0