Lite bilder från helgens Travfest

I lördags åkte vi mot blomskog för att gå på deras travfest :) Jag, Jenny och Ingalill blåste iväg. Var väldigt trevligt där men tyvärr då så hade jag inte egen bil dit så jag fick avgöra själv när jag skulle hem utan det gjorde två andra och det var på tok för tidigt :)
Här är Linda Hansson, Anita Hansson och Ulrika Axelsson.
Jag själv :P
Janne Hansson, I bakgrunden ser vi Emil Sillen och till höger Linda Hansson
Såhär såg matbordet ut iaf :) Vi fick kallskuret och kassler, riktigt gott.. Till maten fanns det dricka, öl, vin. Ja tog en öl o gick :) Bedrövligt var när jag fick se att ölen låg på 2.2 % alkohol =) Ture jag hade med en egen påse =)
Jag och Janne sitter och disskuterar förmodligen om nya rönet :D hahaha
Ingalill studerar sin spritvinst =) Ja och Janne tiggde så vi fick smaka av två av dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0