Bilder från Nyårsafton

Vi Börjar med kalkonen.. Här är den insmord i citron o grejjer och redo för ugnen =)
Här har vi Tony Ryman. En av besökarna under kvällen, han sitter och avnjuter en öl =)
Och det viktigaste av allt <3 Jag och min flickvän Jenny Ryman står och myser en snabbis =))
Sen hade vi Micke på besök =) Och det gillade Izabella som alla ser på bilden här ovan =)) Full rulle hela kvällen där =)
Såhär såg middagsbordet ut när Jenny dukat klart =)
Här plockar min käre Jenny ut kalkonen ur ugnen =) Alla väntade spännt på det klockslaget =) Närmare 19:35 igår kväll =)
Nu får det räcka med bilder=) Men alla som var närvarande igår ska ha ett stort tack för att ni kom och det var jätte trevligt =)
Kvällens bragdmedalj ger jag till Jenny som tog sig an nått hon aldrig gjort förut och hon gjorde det galant..
Hon hade aldrig lagat en helstekt kalkon berätta hon innan hon började, men att den vart verkligen kanon god =) Så stor applåd till min Jenny för denna middagen =)
Puss på Dig älskling =) Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0