Dop

Nu äntligen närmar det sig Sebastians dop :) Lördagen den 23.de Juli är det dags :) ska bli en väldigt rolig dag. INte nog med att han ska döpas utan jag fyller 24 år samma dag :)

Många släktingar som blivit inbjudna både från min släkt och Jennys släkt :D
Sen finns det även släktingar som inte blivit bjudna, men det är bara från min släkt. Iofs så är det bara en som jag inte tänker bjuda pga olika anledningar. Kan säga som så att kan man inte höra av sig när sitt barnbarn kommer till världen så ska man inte få någon inbjudan på dop heller det vet jag :)

Men hur som helst så ska det bli kanon kul att träffa alla samtidigt, och även att min släkt och Jennys släkt för första gången ska träffas :) Ska bli intressant det :))

Sen på kvällen efter dopet ska jag eventuellt ta några öl med några vänner som jag hoppas kan stanna kvar och fira lite på min födelsedag :) Men det får bli när allt är städat och diskat och klart i församlingshemmet :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0