The Holidays

Igår kväll efter jobbet så åkte jag och Jenny ut till L-Fors och skulle festa med Tony Ryman, Tony Liljedahl och Ida Eriksson samt Micke Ryman :) Det var ju dans där ute på bygden igår. The Holidays var där :) Kvällen började iaf med spö regn så vi gick in på puben som dom har där ute istället då så vi fick tak över huvudet :P Drog några bira där och sen vidare mot dansbanan när det hade slutat regna :) Jag dansade ett par gånger då iaf :) En med Jenny och en med min mor som var dit på besök :)

Sen efter dansen var slut så gick jag och Jenny fram till scen och jag tog i hand och hälsade på sångaren :) Också fick vi T-Shirtar =)
Här följer lite bilder från kvällen :)













En kanon trevlig kväll iaf :)

( JA VI HADE BARNVAKT ÄVEN DENNA GÅNG)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0