Godingen

Lille Sebastian =) Min lilla prins som kom till världen den 28.de April i År :) Så lite och go och snäll.. Snäll för det mesta iaf :) Han har väl sina dåliga stunder han med men vem har inte det :P
Älskar min familj :)) Speciellt mycket vill jag rikta till Jenny :)) Dig älskar jag mer än du förstår och kan ana, är så glad för att jag träffade dig och att vi har haft ett jätte trevligt förhållande och många roliga upplevelser ihop i över 1 år nu :) Hoppas så klart att kommande 1000 år också är tillsammans med dig om jag nu skulle få leva så länge :)) Älskar dig super mycket :) Ingen eller inget ska någonsin få komma emellan oss så länge jag orkar stå på benen :) Puss puss älskling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0