L-Fors

Idag när vi var klara på Bvc så drog vi vidare mot Lennartfors till Jennys hästar.. Så jag tog tag i motorsågen och började kapa lite stockar som låg där som skulle göras till ved =) En stihl såg som ingalill har köpt använde jag :) Vevar igång denna manicken då och sätter den i första stocken och kände direkt att det var som att stå med en smörkniv :P Så jag fick ju sätta mig och fila sågen då istället.. Sen var det som att sätta den i smör istället så lätt och fint gick det :) Kappade upp alla nästan på bara någon timme :))  Nu hoppas jag på att det blir fint väder på lördag för då har jag eventuellt tänkt att dra ut till Tony och dricka lite öl om han är sugen på det såklart =)


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

duktig du är älsk =)

2011-05-12 @ 00:08:44
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0