Ätstörningar

Första natten Serena var här så la jag direkt märke till dagen efter att hon inte ätit ett enda dugg utav maten jag gav henne på kvällen då hon kom.. Okey tänkte jag hon är lite orolig över vart hon hamnat och inte har riktig ro i kroppen att äta, men nästa natt när jag gav henne mat och kom ut på morgon så hade hon inte ätit sitt kraftfoder utan bara hö :S Va i hela friden tänkte jag..

MEN nu har jag kommit på vad det problemet är och det kommer jag åtgärda på måndag morgon..

Idag däremot när jag tog in henne så såg det ut såhär i boxen :)



Mmm va gott med mat tänker hon nog :D Ska bli intressant att se om hon ätit upp sin mat till morgonen när jag kommer ut :)

Lägger ut lite fler bilder på min nya Serena under här :))









Riktigt snygg tjej jag fått in detta.. Humör är det i henne med.. Vad jag söker nu är en hovslagare som kan komma fortast möjligt och sko om henne åt mig.

Kommentarer
Postat av: bettan

Kul att ni sattsar och hoppas det går bra för er=)

Har ni flyttat ut till vars ni har hästarna nu? Vore ju det bästa. Vet ju själv hur skönt det är att ha hästarna vars man bor speciellt när man har barn sparar mycket tid.

2011-11-26 @ 19:38:45
Postat av: Johan

Bettan--> Japp vi satsar lite för tillfället och hoppas på att det går som vi planerat. Verkar bra just nu :P Vi bor numer på gården där hästarna bor så det blir en aningens lättare för oss :)

2011-11-26 @ 19:43:10
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0