Donnie

Idag var Donnie ute på träning.. Första gången efter hon var på banan för någon vecka sedan. Hon kändes mycket bättre nu än då. Sprang på bättre och var piggare, sen har hon blivit omskodd nu då så hon har travskor istället för ridskor som hon hade på sig när hon kom.. Då sprang hon och slog på sig hela tiden och snubblade, men idag var det inget sådant utan rent och bra allt..

Vart 8,6 kilometer för hennes del då :) Imorgon jobbar jag på Ica hela dagen så då hinner jag inte ut med någon, men torsdag morgon ska hon ut på träning igen innan jag vänder näsan mot Örebro för trav samt annat kul men det tar jag i ett annat inlägg :)

Bild:



Donnies träningstur.. Var efter grusvägen så blir ju bara ett streck alltihop :) Men informationen om den står över bilden iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0