Donellie V.M

Nu äntligen är hon hemma på gården :) Min alldels egna Donellie :) Åkte iväg till Borås 06.30 imorse och hämtade henne. Var där ca 11 i förmiddags :) Där stod hon och väntade när vi kom dit så hon togs ut och selades på så testkördes hon :) Såg kanon fin ut i travet.. Hon är bara 2 år och enbart inkörd ännu :) Hon har varit i vagn 6 gånger nu så hon skötte sig kanon.. Jag slog till direkt och köpte henne och tog henne med hem :))

Bilder:







Nu kommer lite bilder som Jenny tagit då så dom är mycket finare :)





Tjejen fick köra henne så jag kunde stå bredvid och se hur hästen rörde sig och så :)



Nu åker vi hem säger hon och kollar ut på vägen :D



Sådär då va man hemma i nya boxen :) Nedanför huvudet finns det massa hö att smaska på :=)

Just nu står hon på ridskor och det är dags att sko så imorgon får jag fixa en hovis som skor henne åt mig och sätter på vanliga travskor :) Sen ska jag köpa ett fint täcke åt henne också för det fick hon inget med sig hem :D

torsdag kommer första turen i vagnen här hemma att ske så mer uppdatering om hennes träning kommer då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0