.....

Måndag-Trött-uttråkad. Det är allt man kan beskriva denna dagen med. Jobbat konstant hela helgen. Nu är vi äntligen hemma i lugn och ro i lägenheten och jag ska alldeles strax peta igång en film.

Har ett konstigt fenomen i hemmet här. Så fort jag sitter framför datorn så hör jag någon flåsa bakom höger örat :S Konstigt haha.

Under veckan och helgen ska jag eventuellt se om jag kan hjälpa min käre vän Tony Ryman att fixa lite i hans hus " Arga snickaren här " så han får klart allt arbete som han står ensam med innan vintern är framme :) Vissa människor bara drar så fort det blir lite arbete att stå i, lättare att sticka då och skita i allt och låta en ensam kille försöka fixa till allt detta sen igen. DÅLIG STIL tycker jag.

Sen har jag en hel del annat att stå i också nu den närmsta månaden så undrar var jag ska få tid ifrån :D

Ha det gôtt allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0