Söndag

Jaha då var det söndag då. Sebastian vaknade redan kl 5 imorse och började bråka.. Men han fick ligga kvar tills han somnade om igen sen vaknade han kl 7 och då gick vi upp :)

Alla hästar är i sina hagar och äter i grå vädret. Donnie fick sitt sår omlagt innan hon drog ut och så fick hon sin medicin också :) 4 dagar kvar av den nu så är det klart med det sen.. Jag tyckte nog att såret såg bättre ut redan idag faktiskt. Skönt om det går fort så hon slipper springa med det där på benet om dagarna :))

Idag ska jag jobba 10.45 till 20.00.. Dryg söndag men att det går det med :) På tisdag är jag ledig då har jag MASSA att göra här hemma.. En hage ska slås upp och hästar ska tränas och Sebastian ska på Bvc och Jenny ska skjutsas till jobbet och gud vet allt som ska hinnas med på få timmar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. fin blogg. om du vill få ett skratt kolla gärna in på min blogg.

2011-10-30 @ 13:55:33
URL: http://humorochskratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0