Resan till Örebro :)

kl 06.45 imorse gick jag up ur sängen :) Då hade jag legat och myst ett tag med Sebastian :) Izabella var vaken när jag kom upp och det var ett farligt liv och skrikande på henne :) Hursomhelst så fick hon bege sig till dagis vid 07.00 och Jag, Sebastian och Jenny satte oss i bilen och drog mot Örebro :)

Och som vanligt när man ska åka en längre strecka så ska det alltid förekomma massa hinder i form utav lastbilar, vägarbete och diverse skit :))



                         Chauffören var iaf som vanligt jag då :) Jennys papper kom inte i tid :D



                 En av med passagerarna satt högerbak i bilen och han sov så skönt han kunde han :))



Här sitter Jenny och funderar på vad vi ska äta när vi kommer fram till MAX :D



En sådan här hamnade jag bakom någonstans på vägen ner :) Såklart mitt i ett vägarbete så det gick onekligen sakta där :D





Här stannade vi till iaf och tog oss en kaffe kopp och en ciggarett :) Sebastian fick sig lite mat också när vi ändå stod stilla :))



Väl framme vid MAX så satte jag fötterna i rak kurs mot dörren för magen skrek :) In igenom svängdörren och näsan mot disken :)  fram med kupongerna och vi började beställa :) Jag tog 2 stora fina frisco mål, strips, dricka och en dipp och vrängde i mig rätt fort :) Jenny tog en trippel chees med strips och dricka :)) Så nu är vi rätt mätta iaf så vi slipper äta mer idag :)

Senare ska jag ta en runda ner i baren här och se om dom har goda öl :D Men först blir det en tur på Hööks :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0