Stallet

Ja under helgen har det varit lite allt i allo arbete känner jag :) Jag var på skroten och köpte nytt däck till rockarden som dom krängde på åt mig :) Sen iväg hem och satte på det så den vagnen skulle vara brukbar nu när vintern kommer och muskel träningen är ett faktum :) Vinterträning är det bästa som finns det :)



Där kommer då däcket på plats iaf :)



Alla hästar som Jenny har, har nu ett eget pannband på sitt huvudlag :) Det är snyggt :P



Sen tog Vi Linde Ricka och G.G.Frilla och drog ut på en träningsrunda. Längst fram ser ni mig och Linde Ricka, Sen arslet vi ser närmast här är då Frilla och henne körde Jenny :)

Frilla har nyligen blivit bra i sin onda fot igen och det är tänkt att hon ska tränas igång lite sakta och säkert för att se så inte det går åt fel håll med henne igen :)

Får hålla ångloken på sträckbänken lite tror jag så inte det förhastas :D

OM några dagar nu ska jag skriva om en annan sak som varit på tapeten nu ett par veckor. Det närmar sig nu att jag knyter uhop säcken och då ska jag uppdatera bloggen angående detta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0