Långtur

UNder eftermiddagen när jag kom hem från jobbet så drog jag raka vägen ut till hagen och hämtade Serena och drog iväg ut på träning.
Idag kändes hon kanon, allt har gått åt rätt håll och hon kändes idag bättre än hon gjort på hela tiden hon varit här. Metacam och långvila har gjort henne gott.. Så idag var vi ute på en lugn runda på 11 km ca. Hur det blir för hennes del framöver har jag ännu inte bestämt mig för, först ska vi se till att hon funkar klockrent och att allt är som det ska. Hon ska genomgå iaf 2 kontroller till innan hon kommer ut på något snabbare äventyr på banan.. Däremot ska hon få gå några enklare jobb i 1.40 tempo för att se hur hon känns.
Skrittar lite efter träningsturen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0