Måndag

Då var vi framme vi måndag kväll igen och jag har något att berätta..
Vi börjar med det vanliga att jag jobbat tills 19.15 idag igen då. Ni börjar väl kunna mina arbetstider nu :)
När jag kom hem bytte jag om och drog till stall 2 och bar in vatten och plockade in hästarna där så dom fick kvällsmat och sova :)
Sen ner och gav Serena medicin samt fodrade kvällen i stall 1. Jenny kände sig sjuk och dålig så hon har inte orkat idag, men mat var det iaf när jag kom in sen <3

OCH. Nu är det på så vis att jag har fått ett hus att flytta till. Dom närmsta vet var det är och jag tänker inte skriva här var det är eftersom jag vet att en viss person läser mig blogg och sitter sen och gör sig häftig över detta på sin facebook, och den personen behöver inte veta var det är för det har denne inte med att göra :)

Iaf så har ska jag flytta till hus nu, stort ffint 2 våningshus till billig hyra. Är även nyrenoverat kök, toalett och hall, dörrarna inne är nybytta alla och nya golv i nederdelen utav huset :) Det som är tråkigt är att inte det finns ett klart stall att använda oss utav ännu så Jenny följer tyvärr inte med mig :( Men jag ska göra allt jag kan för att få fram ett stall eller bygga där så vi kan flytta ner hästarna så även Jenny kan flytta. Vet att hon vill flytta så jag ska fixa något :)  Det var min nyhet för kvällen :)

Har inte tagit några speciellt fina bilder på slutet så det är därför det blir lite dåligt med bloggande men det kommer bilder inom kort :)

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Dedde

trodde ni skulle gå ifrån varandra, ucha kollade först på Jennys "bdb" sen lästa jag din blogg, lättnad vart man iaf då!

haha

2012-01-24 @ 11:38:47
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Jag får väl hjälpa dig att bygga då

2012-01-27 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0