Söndag kväll

Ja då har man äntligen avverkat den dagen då iaf. Har varit riktigt drygt på jobbet idag.. tror bestämt någon hängde i minutvisaren hela dagen, så lång och dryg söndag har jag aldrig varit med om..
Var iaf kul att komma hem och få byta om till skitkläder och ge sig ut igen inom loppet av 1 minut. 2 av hästarna stod fortfarande ute i månskenet och väntade på att komma in till sin kvällsmat och kura ner sig i sitt spån för att sova :))

Imorgon hinner jag inte heller att gå ut med någon häst för då jobbar jag 08.45 till 19.15.. Tisdag däremot blir det full rulle med hästarna här hemma. Då ska jag hinna med mycket är det tänkt.

Imorse redovisade jag även röstningen på Årets finaste häst här hos oss..
22 röster TOTALT kom det in, vilket jag finner världelöst med tanke på att det är ca 40-60 besökare på våra bloggar dagligen och tävlingen låg ute ca 1 månad, tom lite mer.. Då kan man undra vad som är så jobbigt i att skriva in ett litet namn i ett inlägg när man ändå är inne och läser :) Hade varit mycket roligare och mer spännande om det varit 100 röster istället vilket vi bör ha kunnat komma upp i om alla lagt en röst som vi skrev.

Nu ska jag göra mig kvällsmat och vila lite innan det är morgon på nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0