Torsdag

Usch vilken eländig dag, suttit i Årjäng största delen av dagen och det säger väl allt.
 
Jag och barnen har även varit hos min mormor en sväng och fikat lite, hon hade en present till Sebastian som fyller 2 år på Söndag =)
 
Lördag bär det av mot Årjängstravet för B-Lopp med 2 hästar. En för monteloppet och en för sulkylopp. 
Under kvällen har jag varit ute med Runaway en sväng, hon känns väldigt fin i träningen fortfarande så galoppen i loppet har iaf inte med hästen att göra utan det var helt enkelt ett trångt spår samt störningsmoment på vägen. 
På Lördag kommer hon med på B-lopp iaf och går allt som det ska så tror jag hon kommer göra ett bra lopp faktiskt :) 
Svarten går ut i monteloppet och det ska bli lika intressant där med. 
Känns som vi har fin form på hästarna nu iaf så det är bara denna oturen i loppen som ska släppa nu så rullar det snart på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0