Tisdag

Idag faller snön här hemma.. 
Bilen hade sin dagliga strejk imorse och vägrade starta.. Ska bli så otroligt skönt när jag får stänga igen dörren på den och aldrig mer behöva öppna den.. 
 
Hur som helst! När barnen hade lekt en stund på sitt rum så  hällde jag upp en varsin skål med godis åt dom så fick dom komma ner och sitta och se på barn tv och äta lite gott.. 
Jag satt där och tittade på dom och skrattade så jag trodde jag skulle grina. 
Sebastian skynda sig verkligen att stoppa in allt och tömma sin skål så fort han kunde, sen vände han sig försiktigt och sneglade på Bellas godis haha.. Kröp sedan sakta upp i soffa och satte sig bredvid Bella och låtsades som inget, sen plötsligt skulle han ligga i hennes knä där godiset var hahaha :) Sen drog han igång på allvar när inte det funka, då hämtade han sin tomma skål och ställde den i Bellas knä och sa tack tack hahahaha :) Vilka sköningar. 
 
Nu äter Seb lite lunch i form utav potatis, laxfile och ärtor till det :P Sen ska han gå och sova middag och jag ska ut och fixa stallet mm.. 
Ska även ta och leta upp ett av Jennys täcken som dom tappade ute i hagen för några dagar sedan :)
Sen ska jag sätta på Engsättra ett täcke så hon slipper gå utan i snövädret :)
Ingen träning av hästar idag då jag är ensam hemma med barnen :) 

Kommentarer
Postat av:

Har ni flyttat till stan?! :)

2013-01-15 @ 19:57:30
Postat av: Johan Jonsson

Nej vi har inte flyttat till stan? Var har du läst det :)

2013-01-15 @ 20:06:27
URL: http://hawkjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0