Arvika V64

Igår var det V64 på Arvikatravet! Härligt väder fick vi med oss dit och det var en del fina hästar till start!
 
Vi hade inte någon häst till start där utan vi kollade endast på alla andras hästar, NÄSTAN lika roligt =) 
Jag spelade ingenting heller igår, finner ingen anledning att spela när Goop alltid är nerspelad till 1,3 ggr pengarna eller något sådant och för det mesta tar han även hem de loppen. Skulle man spela emot så förlorar man pengarna direkt eller så spelar man på han och vinner 2 kronor på 100 kr. Ingen ide tycker jag. Och spela plats på någon annan finner jag inget intresse i så då kollar jag hellre och njuter av loppen =)
 
Förövrigt så tycker jag ändå att högtalarsystemet borde varit överkollat samt fixat så att ljudet hörs även på stallbacken, inte ett ord hörde jag när jag stod där och kollade, många som klagade och protesterade över detta och det kan jag förstå. V64 tävlingarna är den största dagen vi har på arvika och då är det inte för mycket begärt om systemen fungerar korrekt! 
Det är min åsikt och jag lovar att det finns andra som tycker och tänker annorlunda och det är helt okey =)
 
Idag har jag satt på en tappsko på Ruby, fixat klart stallet samt varit in till stan och handlat lite material vi behövde. Nu ska jag ta tag i slipmaskinen igen och se till att slipa klart verandan så jag får måla någon gång =)
 
HA en fortsatt solig Tisdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0