Tisdag kväll

Då var det kvällen igen! Jag har precis tagit en dusch efter en svettig dag med slipmaskinen. Men nu är iaf verandan färdig slipad och det är dags för att måla den ( ÄNTLIGEN) När det är klart kommer den lysa kritvitt från vägen när man kommer och åker förbi här :) 
 
Jenny och Katarina har varit ute på en ridtur med Engsättra och Ruby, verkade som det vart en lång tur för de var borta ett tag =) Kul för både dom och hästarna det :D
 
Imorgon ska jag ringa en elektriker som ska få komma hit och fixa lite med elen ute i stallet och selkammaren, nya lampor måste upp och lite annat ska fixas med. Måste ha bättre ljus så man ser vad man gör...
Började även att fixa med en äldre stor frysbox idag som jag ska tvätta rent så den blir klinisk ren inuti och sen ska det bli havre i den, tunnorna havren är i nu är för små så dom räcker bara några dagar så måste jag fylla dom från havresäcken igen, tråkigt och onödigt arbete att hålla på med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0