Resultat Örebro!

Örebro igår. Började som det gjorde senast, hästen vart väldigt nervös och ivrig så fort vi kom dit. Inte nog med det utan jag vart lite för sen till banan så fick mig även lite böter för sko infon :) Gör inte det minsta det, sponsrar gärna travsporten om dom är så fattiga så det ska vara böter för allt som finns :P
 
Loppet nu då. Startade bra och hamna 2.a ytter som snart vart 3.e ytter, men strunt samma =) Varvet gick 14,?? nått och loppet vanns på 14.1  2140m. Min häst gjorde iaf allt hon kunde, hon sänkte sitt eget rekord samt kämpade så mycket det gick, men denna gången gick det för fort för henne, nu kommer jag ta ut henne i "vanliga" loppen igen som passar henne bättre, nu har vi testat dessa loppen och det ger inte någon vidare utdelning att vara med i dom än, Runa behöver bli snabbare för att kunna tampas med dom där hästarna :)
Men jag är nöjd med gårdagen trots att hon fick ännu en oplacerad, men det gör inget hon har redan bevisat att hon är bäst så hon kan få dom nollorna i raden =) Har iaf varit tuffa gäng :) Nu plockar vi några 1.or igen i lopp som är mer passande henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0