Tisdag!

Idag har barnen varit på dagis igen efter 5 dagars ledighet, kan säga att det var välbehövligt, både för dom och oss skulle jag vilja påstå.
Imorse var vi ute med svarten och Carmen, jag körde Carmen och Jenny red svarten. Carmen tränar på bra faktiskt och sköter sig klockrent, hon går inte så jättelånga pass just nu men hon gör dom enkelt och bra. 
Nu under kvällen har vi varit upp till min pappa och Ewa och vart bjudna på äppelpaj ooch kaffe. Ewa bakade pajen när vi skulle komma. JÄTTEGOD!
 
Nu ska det bli lite ostbågar och dricka här och ladda inför en hård dag imorgon. 4 hästar att träna och jag är helt ensam då Jenny ska jobba i Edane.
 
Just det! Får lägga upp en bild på golvet som jag lagt i kammaren här idag, har ju bara haft undergolvet fram tills nu ( spånskivor ) pga jag har inte orkat börja med det eller känt att jag haft tid heller föressten, så imorse när barnen åkt till dagis och Jenny sov på soffan så gjorde jag klart, vart bra om jag själv får säga det =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0