Lördag

Härlig dag idag. Fint väder som bara den och alla har bara njutit av dagen. 
Vi släppte ut hästarna i solen och det vart en salig fart på dom ute i hagen, sen fixade vi klart stallet och allt det. Sen har alla gjort precis vad dom känner för under dagen. Bella och Jenny har varit ute på en ridtur, jag och Sebastian drog iväg till Pappa och har varit där så Seb fick hälsa på farfar och leka av sig lite där samtidigt som vi kollade på V75 =) 
 
När jag kom hem åt vi middag och sen gick jag ut och plockade in hästarna, och nu under kvällen har vi alla byggt ett pepparkakshus, och det må jag säga att det var inte bara att lyckas med det, men huset står upp och är brunt så något har vi gjort rätt =)) 
 
Nu har jag gjort klart ute för kvällen och sagt godnatt till hästarna så nu blir det mys resten av kvällen och stötta Jenny i sitt körkortspluggande =))
 
 
 
 
 
 
 
La in lite bilder från tidigare =)) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0