Söndag

Jaha då var helgen snart över. Sebastian har varit hos min Mormor från Lördag förmiddag till idag, har precis hämtat hem honom och då började det regna så han ser på film nu =)
 
Jag och Jenny åkte till Årjäng igår för att kolla på V75 och Årjängs Stora Sprinterlopp! Det fältet måste vara ett av de bästa vi haft på länge. 
Men loppet som sådant tycker jag inte var så speciellt, ingen värre körning utan det var ganska lugnt och fint för vinnare hela vägen. Jag vill ha lite mer rafflande saker i storloppena och mer körning på flera händer =)
 
Men ingen skugga över vinnaren som gjorde en ruskigt fin insats :)) 
Grattis till kretsen runt Magic Tonight =)) 
 
Idag jobbar Jenny i Edane så vi ska hämta henne 16.30 sen har vi 1 häst som ska träna idag, får se om jag eller Jenny kör Soraya då =)
 
Vi var även fram till Farmbaron i hans box och hälsade på honom, mycket lugn och trevlig häst som var jättefin. Sen skötarna där ifrån J-O Persson var verkligen trevliga och snälla och svarade bra på våra frågor =)) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0