Torsdag

Otroligt varmt idag också. Jag har kört Soraya under förmiddagen iaf, varmt åt henne och irriterad på klägg som sätter sig på henne när vi selar på/av. 
 
Nu har vi flyttat alla hästar in i hagen med lösdrift till så dom ska kunna gå in och ställa sig och svalka sig lite.. Går ordentligt mycket vatten nu så gäller hålla koll på vattnet nu! 
 
Årjäng imorgon. 
 
Svarten startar från spår 11 bakom bilen över 1640m. Utgångsläget är ju sämsta tänkbara redan, motståndet var väl bra också tycker jag, Svarten har sämst tid över distansen och sämst utgångsläge. Jag har ju inte kört riktiga lopp sen i fjol, kör ju mycket provlopp osv då men inte riktigt samma så vi får väl se hur jag själv sköter mig först och främst =)) Men skulle vi ta en sista peng i gänget får vi nog vara väldans nöjda =)
 
Startlistan:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0