Måndag

Idag har vi haft lite grått och tråkigt väder. Några enstaka regndroppar har det kommit men inget värre. 
Dagen började vi med en långtur med Ruby och Soraya. 
Jag körde Soraya och Jenny körde Ruby. Soraya jobbar på riktigt bra och verkar pigg och fin i sin träning, banan snart igen för henne och hon närmar sig kvalet hastigt nu. 
Jenny var nöjd med Ruby och hon kändes laddad, såg fin ut från sidan det jag kunde se!
Sen körde jag en sväng med Carmen och hon känns strålande fin! Hon kommer åka upp till Inga-Lill i ca 3 veckor för bete och ta sig lite vila, sen kommer hon hem igen och tränar för sitt kval, målet är att hon ska kvala innan årsskiftet! 
 
När jag hade kört Jenny till jobbet så körde jag en runda med Sättrans Maja också, detta var sista gången jag körde henne nu såvitt jag vet iaf ;) Men nu är hon inkörd och klar och vi har gjort vårt arbete med henne så hon ska åka hem imorgon bitti. 
 
Sitter och funderar på att se om jag kan få in någon häst i träning/inkörning här nu eventuellt. Så sitter du i tankarna att köpa häst och sätta i träning och det verkar intressant här så är du välkommen att höra av dig här på hemsidan, lämna bara en kommentar. Har du redan en häst som du vill testa i våran träning här, eller kanske en unghäst som du vill ha inkörd så är det samma där, bara att höra av dig via en kommentar här. 
Vi erbjuder väldigt fina träningsmöjligheter här på fina skogsvägar, fina backar för att bygga bra styrka. Nära in till banan i Arvika där vi kör våra snabbjobb. 
Pris disskuteras för dom intresserade. 
Obs ni slipper nog inte billigare undan någonstans =) Samt vi gör ett bra jobb och tar bra hand om hästarna här :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0