Måndag

Idag har jag jobbat för fullt ensam hemma, Jenny började 07.00 på jobbet. 
Jag hade 4 styck att köra hemma och fixa mockning och allt det där innan barnen skulle hämtas på dagis. 
 
Började med Runaway som fortarande tränar på fint, formen börjar infinna sig på henne, väldigt spänstig och fin i träningen. 
 
Ruby körde jag till backen med, påvägen dit så var det lite hinder för oss, vägen var nämligen avgrävd på 2 ställen så jag fick leda hästen över detta. Hon tränar också på bra tycker jag, inte i bästa formen kanske men heller inte i sämsta. 
 
Nordstjärna körde jag också en sväng med, hon springer på det hon kan och gör det på ett bra sätt.. 
 
Svarten fick också en tur till backen idag, han kämpar på bra han också, väl laddad på hemvägen som vanligt. 
 
Vädret idag har varit bra tycker jag, sol och varmt har det varit bitvis. 
 
Imorgon är hela familjen hemma, höstlov från skolan och då får barnen 2 dagar hemma här, vi har heller ingen att köra imorgon så jag ska ta och grejja lite med bilen har jag tänkt. 
 
Ha en trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0