Onsdag

Usch och brrr för dagens väder, har frusit hela dagen faktiskt. 
Imorse när jag fodrat och fixat barn till dagis osv och vi hade släppt ut så pysslade jag litegrann med Runaway så hon vart snygg =) 
När det var klart så pysslade vi lite med Svarten så även han vart fin =) 
 
efter det så körde vi en tur till backen med Svarten och Ruby. Jag själv körde Ruby och jag tycker hon tränar bra nu efter behandlingen, svarten verkade pigg för Jenny när hon red honom! 
 
På Lördag går Gländerville ut i ett montekval, får det inte att fungera i sulkyloppen så vi testar att kvala och se hur hon beter sig där, fungerar hon bra i monte så får Jenny rida lite montelopp på henne istället och skulle hon inte fungera så vet jag inte om hon blir kvar här eller inte. Det får vi fundera över när den tiden kommer. 
 
Nu har jag diskat och tvättat kläder och skor, badat barnen och plockat in hästarna och fixat i ordning dom inför kvällen, nu blir det lugnt i 40 min tills JEnny slutar jobba så jag ska åka och hämta hem henne från stan.. 
 
HA en trevlig kväll alla =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0