Söndag

Så då var snart helgen slut, har inte varit mycket lugn och ro nu senaste dagarna när vi har gjutit stallgolv osv. Men nu är det äntligen klart. 
Vart bra tillslut tycker jag. Vi höger dörrkarm i stall ingången har vi gjutit fast 1 sko i golvet, det är exakt den skon som Runaway Rick vann V75 på den 3.e Augusti 2013 på Biri i Norge =) 3100 m travade hon varenda meter i ledning och var helt enkelt bäst som alltid <3<3 
Bilder på golvet mm kommer när vi orkat städa i ordning efter allt arbete där =) 
 
Idag har jag 2 hästar att köra hemma, ensam hemma med Seb så jag får se hur det blir med det =) 
 
Imorgon är det dags för Åmål med Gländerville och Ruby =) 
Mer om detta imorgon FM =)
 
Kl 14.00 ska jag sitta bänkad framför tv när travet börjar så nu får jag nog gå ut och göra nytta =)
Ha en solig dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0