Torsdag

Idag ringde klockan 05.50 så då drog jag ut i stallet och fodrade morgon, sen fick jag mig lite kaffe och 06.30 ca kom izabella upp. Hjälpte henne med det hon behövde för att ta sig till skolan.. 
Sen drog jag till Paw Mahony och vid 07.45 ca drog vi mot Bjerke på trav med Mårten =) 
En mycket, mycket trevlig dag har jag haft och mycket skratt har det blivit :) Roligaste som finns det =) 
 
18.00 ca tror jag klockan var när jag kom hem så fixade jag och Jenny kvällen ute i stallet, nu har jag tänt i köksspisen och sjunkit ner i soffan med en kall öl och njuter av kvällen och sprakandet från spisen när det brinner =)
 
Ha en tevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0