Lördag

Påskhelgen rullar på för fullt. 
I Fredags körde jag 3 hästar. Började med Runaway som tränar på bra! Ingen start planerad där just nu! 
Sen körde jag ett intervallpass med Ruby. Hon känns bättre än på riktigt länge, inga tempon att prata på i intervallerna men helhetsintrycket var bara bra där! 
Sen satte vi vagn på Notation för första gången så körde jag en liten tur med honom, han skötte sig väldigt bra, liite nervig när en granne naturligtvis lyckades riva igång en motorsåg precis när vi kom förbi! Annars helt okej !
 
Igår umgicks jag med några kompisar på kvällen, idag skulle jag varit och firat svärmor i Årjäng men Jenny vart så sur för att jag skulle umgås med min vänner så hon åkte ifrån mig! 
 
Ha en fortsatt trevlig påskhelg !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0