Måndag

Måndag och full rulle. Jobbat till 16.00 sen direkt hem och pyssla  lite med bilen, meningen var också att jag skulle kört Notation samt ett intervallpass med Ruby men tiden rann iväg och det hanns inte med tyvärr, får ta dom imorgon istället. Imorgon har jag också Runaway på listan, jag kommer själv köra Runaway sen misstänker jag att Jenny kört Ruby när jag kommer hem redan så vi kör Notation när båda är med! 
 
Nu närmar det sig för Frilla att föla, hon har nu fått börja gå in på nätterna och är under bevakning så inte vi missar detta! 
Har tyvärr ingen bevakningskamera dit så vi får hålla koll själva, ska däremot börja leta lite efter en sånn och köpa och montera in, ska ha en med bra kvalite på och helst en trådlös som räcker en bit så inte sändningen bryter och krånglar, om någon vet om någon bra sådan så tipsa gärna här så vi får veta!
 
Nu är Svärmor också påväg hit och vill vara med ifall det blir föl inatt, var ju hon som tog emot Caspadias när hon fölade ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0