Onsdag

fint väder har vi om dagarna nu! Sol och lagom temperatur. 
Idag har jag kört ett lättare jobb med Carmen igen. Hon känns bättre och bättre men fortfarande är jag inte 100% nöjd med sättet hon gör det på, lite småjusteringar till så borde det falla på plats. Hoppas vi iaf.. 
 
Notation har tömkörts idag igen och han sköter sig riktigt bra, snäll i all hantering allmänt mysig att ha att göra med! 
 
Runaway kommer ut i istravet i Arvika till helgen igen, endast 3 hästar i fältet, denna gången går det över kort distans och det är väl inte riktigt Runaways melodi, hon är svår att få riktig fart på när det inte är riktig tävling, det känner hon på sig och då lägger hon heller inte ner sig riktigt. Vi får se vad Jenny hittar på i loppet! Själv är jag inte hemma under helgen så jag kan inte vara med och se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0