Tisdag

Imorse tog Jenny bilen ensam till jobbet för första gången! Kändes bra att hon nu kan ta sig iväg dit på egen hand så inte vi behöver krångla upp barnen så tidigt! 
Inga-Lill tog med Sig Sebastian till dagis kl 09.00 när hon åkte hem till Årjäng! 
 
Jag själv jobbade på här hemma. Körde Carmen och svarten idag. 
Carmen körde jag en långtur med och hon känns bra, tränar på ruskigt fint nu och jag hoppas på en bantur med henne denna vecka. 
Svarten körde jag 2 varv med. Väldigt pigg idag tycker jag men förövrigt verkade det normalt med honom!
Har inte heller klarat hålla mig ute ur hagen, måste in och prata och gosa lite med Notation mellan varven också =) Han har varit med mig och fyllt vatten i hans hage idag, riktigt nyfiken liten grabb, men ack så snäll och mysig !
 
Bilder på Notation
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0