Torsdag

Lugnt här hemma idag! 
Tog en promenad med familjen på 3 km, hade även med mig Runaway i ett grimskaft på promenaden, hon bara älskar att få vara med oss och känna hur speciell hon är och vad mkt hon betyder för oss! Skulle ta henne med mig överallt om jag bara kunde ❤️

Imorgon ska jag ta en bilstädar dag! 
Transporten är inlämnad på verkstad och ska få ny baklucka! 

Frilla är nu dräktig med Sleipner Tor och ska hämtas hem så fort transporten är klar! 


Jag och Runaway tog en selfie under promenaden! 


Vi mötte även Jenny Mahony som var ute på tur med 2 hästar! 


Och sist men inte minst så kom även Paw Mahony med en häst så det vart ett rejält möte ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0