Måndag

Då var ännu en arbetsdag gjord. Vädret idag har inte varit lika fint som tidigare, lite grått och tråkigt men ändå helt okey. 
Hämtade barnen 16.30 idag direkt efter jobbet, när jag kom hem fick jag ta in lite hästar och göra i ordning för kvällsfodring, Jenny fick oväntat hoppa in på extra jobb under kvällen så henne har jag inte sett så mkt av nu på slutet då jag jobbar varje dag till 16 och hon oftast jobbar natt eller kvällar. 
 
Jag och barnen har iaf ätit middag och nu sitter vi och umgås lite i soffan! 
Jenny ska jag hämta vid 21, hon stod utan bil imorse eftersom inte vi visste att hon skulle iväg så hade jag volvon till jobbet idag! 
Hästarna börjar träna på bra nu och vi hoppas nu att vi tar oss upp ur en dålig period här och får dom att prestera. 
Caspadia väntar med sin fölning, det var falskt alarm häromdagen. Gör inget, hoppas det kommer på helgen så jag får vara hemma och vara med!
 
Nu ska jag fixa lite här hemma sen ladda för jobb imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0