Vilken fantastisk dag

Detta vart den bästa dagen på väldigt länge! 
Dagen börjar med solsken och härligt väder, jag fick även en träningsrunda bakom Runaway och då blir alltid dagen väldigt bra. 
När det var klart så tömkörde vi Notation och som han jobbar. Vilken otroligt duktig kille, inga problem alls idag och han gjorde detta som om vi hållit på i 3 år! 
 
Sen drog vi iväg och körde hem lite foder så det ska finnas, SEN kom det bästa. Jag fick besked att jag fått jobb, jag börjar redan på Torsdag morgon! Så fantastiskt och verkligen vad jag behövde just nu. 
 
Däremot så missar jag Romme loppet med Runaway så dit kommer Jenny och Inga-Lill att åka och jag får jobba och kolla loppet hemma på ATG live sen på kvällen! Sålänge Jenny åker med hästen så är jag helt lugn. Jag skulle ha värmt Runaway åt Jenny men det kommer nu istället Angelica Klockar att göra! 
 
Nu ska jag mysa med familjen och fira mitt jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0