Åmål loppet

Jag var ju iväg med Ritz till åmål i Fredags.
Gick inte så bra som jag hade väntat. Kändes jätte fin i värmning och hon hade bra spring i benen genom upploppskurvan samt upploppet när jag testa henne 50 min innan start..
Väl ute för start så hade vi spår 2 vilket jag tyckte var ett bra spår.. 
MEN? Proffs på båda mina sidor resulterade i att jag inte kom fram till vingen som jag skulle, när starten gick så kunde jag inte släppa på henne för det fanns dom som gillade att köra halvspår och trängas..

Efter allt detta gick allt som jag anade att det skulle göra när inte hon kom fram till spets eller dödens. Hon ville inte springa, hon tycker inte om när det sprätter grus eller nått på henne så hon valde att inte gå upp i ryggar.. Vi kom 1.a utan pengar då tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0