Höll datumet på prick

Idag är det den 28.de april och beräknat datum att vår bebis skulle komma ut.. Imorse vaknade Jenny runt 5 och kände något i magen.. Hon väckte liv i mig vid halv 7, då var verkarna igång för full med ca 6 minuters mellanrum.. Jenny duscha och jag fixade Bella som skulle te sin farmor.. Men dessa 6 minuter vart väldigt fort 4 minuter så vi packa in oss i bilen och slängde oss iväg till BB i full kareta.. Vägen ner till karlstad var allt annat än lustig.. Kan ju säga så att hade det varit kontroll hade jag nog kunnat kasta ut körkortet i farten iaf.. Men hur som helst, vattnet gick i bilen när vi rullade in i Slottsbron, då steg stressen inom mig lite och gaspedalen sjönk ytterligare mot golvet ;) Fullt spett in mot förlossningen och därmed ända fram till porten på baksidan, ur bilen och in fort som synden. Då drar verkarna igång igen och Jenny blir sittande på golvet i korridoren så dom får hämta henne utanför :D Vi var väl inne i salen 8.45. INgen bedövning han dom sätta talade dom om för oss.. Kl 09.05 kikade våran lilla stjärna ut i dagsljuset för första gången. Och nu ligger han så sött på soffan mellan oss och vilar på maten eller va man ska säga =))) Min lyckligaste dag i hela livet detta här :))

Här följer lite bilder från dagen =)




Lägg märke till texten på byxorna =)








Här ligger han i nya bilstolen som jag gick och hyrde åt honom :)




Sen kom hans morfar Freddy och hälsade på honom och hade med fina presenter till honom.. Ett jättefint kort och en startbudjet att handla sig kläder eller något roligt för :)
Sebastian säger tack till morfar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0