Tider


Saknar denna sommaren .. Då jag hade Ritz i skapligt fin form och hon sprang på och skötte sig bra. Nya rekord samt att hon tog sina första pengar i karriären. Men nu har hon åkt hem till Halmstad igen och jag har ingen egen häst för tillfället :( Men har jag tur så hittar jag en vettig människa som hyr ut stallplats så jag kanske kan fixa mig en ny häst och fortsätta med travet som jag tycker är kul :) MEn som det ser ut nu så får jag hjälpa Jenny med hennes hästar bara..
Funderar dagligen på häst som jag vill ha och var det kan finnas stallplats, samt behövs tid också nu när barnet kommer så vi får se hur det blir med allt :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

ja det va tider det... då sprang även frillisen... =(

2011-04-10 @ 12:35:38
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0