<3

Måste lägga upp lite bilder på min lilla prins med :) Han har blivit så stor tycker jag när jag sitter och kollar på bilder från månaderna han varit med oss nu :D  Lägger sig och sover så snällt på kvällarna och allt vad det nu innebär under vardagen så är han för det mesta väldigt lugn och snäll :)

Lite tråkigt är det att man aldrig tar sig tid eller råd att hälsa på hans andra del av släkten. Alltså mina släktingar. Men det ska bli oftare nu som jag tar med han och åker ner och hälsar på dom. Klart han ska få träffa dom lika mycket som någon annan :)





Här kollar han in sin nya babysitter han köpte sig :) Den är rolig tycker han :P



Myspys vid dörren innan vi går in :)



Sen var det roligt att stå med mamma ute på åkerskanten och kolla när pappa körde häst där :) Mkt Intressant






Melonfika med familjen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0