Bingolotto

Har gått med i någon prenumeration på bingolotto så jag får hemskickat bingolotter för varje helg hem :) Så jag har börjat spela lite här i hopp om att kunna vinna något :) Men det verkar väldigt dystert får jag nog lov att säga.

Vad jag däremot undrar är hur dom kan vara säkra på att de som sitter runt bordet inne i studion som spelar för att gå vidare till finalspelet att dom kommer vinna? Ger dom ut lotter dit med vinst på? Hur vet dom att det är vinst på lotterna dom har? För lotterna jag få verkar det då aldrig vara vinst på. Fusk isf om dom ger ut vinstlotter till personer och alla andra inte har lika stor chans att vinna :S


Kommentarer
Postat av: Jenny

nästa söndag kanske.....

2011-08-22 @ 10:01:05
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Alexander

Självklart har vinnarna av Bingofinalen speciella lotter, en av lotterna ger bingo i varje bingospel annars skulle ingen få spela Finalspelet.

2011-08-25 @ 06:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0