.....

Så då har man jobbat klart för idag. Det jag skulle göra i spelet idag på jobbet var lättare än jag från början trodde.. Gick till Vidar och Jessica och hämtade ungarna direkt efter jobbet iaf.. Sebastian hade varit väldigt bråkig och grinat en del. Bella var väl som vanligt antar jag :P

Gick iaf tillsammans med Jessica hem, vi skjöv varsin bebis upp iaf. Jag hade sebastian i vagnen och Jessica hade Bella i en. Väl hemma så vart det ett saligt väsen. Bella börja bråka och grina för att inte hon hittade sin nuttis, samtidigt som Sebastian gtrinade och skrek för att han var hungrig.. Mem men redig karl reder sig, så jag fixade detta utan större problem :)

Nu väntar jag på älskling som slutar jobba kl 21. Då blir det movie :)

Uppdaterar med bilder bara ja matat Sebbe o lagt han :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaså åkte hon vagn

2011-08-10 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0