Tisdag!

Idag har jag jobbat extra. Skulle egentligen varit ledig idag och Torsdag denna veckan men det vart extra jobba båda dagarna :P Jenny tog som vanligt med sig ungarna och åkte till L-Fors igår morse. Tänkte jag skulle visa på ett ungefär vad dom få gjort där ute undet två dagar :) Så mkt "Nyttigt"



En kaka har det blivit bakat då iaf :) Nu har jag inte sett den på riktigt men gissar på att det är lingon elle hallon i den :)



Sen vet jag inte vad det var för fel på våran son eftersom man måste roa sig med att klä ut han till kärring, klädde någon ut mig till kärring skulle jag riva sönder både klänning och hatt :P Han ser inte speciellt road ut heller så :) Stackars min lille Baus :) Tur du är hemma hos Pappa nu så inget sånnt här försiggår :=)





Så var det med det..

Nu ligger iaf Sebastian i sin säng i Sina kläder och sover skönt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0