dagen

Idag har jag gjort följande.. Fodrade imorse och släppte ut i stall 2, hem igen och skulle äta frukost, då hade Jenny gjort scramble eggs fast utan bacon för hon sa till mig att inte vi hade några.. Upp med kyldörren och fram med ett paket bacon så ställde jag mig och stekte i ordning :)) Riktigt god frukost, och mysig..
Sen drog jag ut mina två hästar Serena och Donnellie på en varsin enklare träningsrunda..
Nu är Jenny på jobb så jag och Sebastian är ensamma hemma :)Känns skkönt att få vara för sig själv lite känner jag med allt som är med farmors bortgång och så.. Orkar inte ha massa jidder runt mig hela dagarna..

Helst vill jag hitta nått att bo i så jag kan ta med mina hästar och min familj och komma härifrån så vi får vara för oss själva. Detta tar på alla våras krafter att ha det så här trångt och tjatigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0