Sebastian <3



Ikväll är det bara jag och Sebastian hemma :)) Skönt. Nu ska vi mysa riktigt ikväll och bara ha det lugnt och skönt här.. Han är mycket lugnare och snällare när inte alla är hemma så det låter som ett slagfält här dagarna i ända :) Han tycker nog inte om att ha sådant väsen runt sig jämt och jag förstår han till fullo..
På julafton drar jag och han till min pappa iaf så vi får lugnt lite under jul, på kvällen då förståss för annars hade jag inte fått ta med han, är ju bara en förälder till denna ungen så en bestämmer allt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart han ska få va hemma med mamma på jul!

2011-12-19 @ 16:19:59
Postat av: Johan

Till Anonym ( Jenny ) Nej det är inte klart. Lika klart att barnen ska få va med sin pappa på jul så inget skitsnack här

2011-12-19 @ 16:23:04
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni verkar jämt bråka, hur orkar ni???

2011-12-19 @ 18:10:21
Postat av: Jenny

Till anonym. Vi bråkar väldigt sällan jämfört med andra. Tycker inte vi har problem med det alls. Olika åsikter och lite småtjafs har vi precis som alla andra.

2011-12-19 @ 20:01:03
Postat av: Jenny

Till anonym. Hur menar du nu? Bråkar ofta?? Förlara gärna vad som får dig att tro nåt sånt

2011-12-19 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0