16 feb 2011

Idag har jag varit hos hästarna då ett tag =) Frilla och Ricka var ute på en tur.. Frilla skötte sig kanon fint, Jenny körde henne och det var nog tur idag :)
Jag själv körde Ricka, när jag kommer ner till vägen så hade en soptunna vält, det tyckte Ricka var livsfarligt så hon börjar stegra sig och hålla på så ena remmen som håller vagnen gick av och hela vänster sidan selar upp sig, när detta var klart försöker hon dra iväg men som tur är så fick jag stopp på henne i tid :)) Så jag vände och körde upp och selade om och sedan ut igen på ny träning =)
Där åker iaf Jenny och Frilla ut på sin träningsrunda :)
Här myser dom efter turen :) Jenny var nöjd med rundan =) Bilder på mig och min bråk stake jag körde kommer sen när Jenny kommer hem för dom bilderna är i hennes telefon =)
Ja såhär ser man ut när hästarna bråkar och försöker ha sönder hela selen och vagn med mig i =) Men Johan var som vanligt lite envisare och smartare än hästen så jag vann den duellen =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jävla häst det där :)

2011-02-16 @ 19:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0